prom.md
Transporturi feroviare si maritime din Turcia si Uniunea Europeana in tarile CSI. - фото 1 - id-p477
Характеристики и описание

Transporturi feroviare si maritime din Turcia si Uniunea Europeana in tarile Moldova, Ucraina, Rusia, Kazahstan, Uzbekistan, Tadjikistan, Mongolia, Kyrgizstan

Domeniul principal al activitatii noastre este transportarea incarcaturilor din Turcia si Europa in tarile CSI.

Transportarea incarcaturilor din Turcia spre tarile CSI se efectuiaza pe mai multe cai:

  1. ) utilizarea feribotului Derince (Turcia) — Ilyichevsk (Ucraina) si Varna (Bulgaria) — Ilyichevsk (Ucraina). In acest caz incarcarea se efectuiaza in statiile Halkali sau Derince direct in vagoanele CSI. Apoi vagoanele se incarca pe feribot si se transporta pe mare catre portul Ilyichevsk, de unde pleaca catre statia destinatarului.

  2. ) incarcarea in vagoanele turcesti la statia Halkali cu transbordare in vagoanele CSI la statia Ungheni (R. Moldova). Utilizarea utilajului special la statia Ungheni permite de a primi vagoanele europene pentru transbordare in vagoanele CSI.

  3. ) transportarea cu nava din Turcia in porturile din Ucraina, Rusia, Georgia etc. cu transbordarea ulterioara in vagoane CSI. Aceasta modalitate de transportare se foloseste in cazul unor partide mari. In acest caz Simplextrans asigura spre incarcare nava maritima in unul din porturile turcesti, face transbordarea, perfectarea documentelor de transport si transportarea pe cale maritima spre unul din porturile din CSI. Aici nava se transborda in vagon sau camion.

  4. ) transportarea cu camion cu transbordare ulterioara in vagoane in una din statiile din Georgia. Aceasta solutie este aleasa in cazul cand marfa se incarca in partea estica a Turciei si are ca destinatie Turkmenistan, Kazahstan, Kirgyzstan, Tadjikistan. Marfa se va transporta din Turcia cu camioane catre statia Batumi sau Poti din Georgia, aici se va transborda in vagoane. In acest caz se va utiliza si feribotul Baku-Turkmenbashi sau Baku — Aktau.

  5. ) transportarea in containere pe cale maritima cu transbordare a containerului pe platforma feroviara. Containerul gol se pune la dispozitia predatorului in punctul de incarcare. Containerul incarcat se transporta in unul din porturile Turciei unde se incarca pe nava si se transporta catre portul din CSI. Aici containerul se descarca de pe nava si se incarca pe platforma feroviara si se transporta catre punctul de destinatie. In acest caz transportarea se face in containerul predatorului, in containerul liniei maritime sau in cel procurat in Turcia.

  6. ) transportarea in containere pe calea maritima cu transbordare a incarcaturilor din container in vagoane CSI. Diferenta fata de varianta anterioara consta in faptul ca in portul CSI incarcatura se descarca din container si se transborda in vagonul CSI.


Transportarea incarcaturilor din Uniunea Europeana se efectuiaza in felul urmator:
1. ) Transportarea incarcaturilor cu camionul din Uniunea Europeana in Polonia, Slovacia si tarile Baltice cu transbordarea ulterioara in vagonul CSI. La solicitarea clientului preluam marfa cu camioane din depozitul clientului in UE, o transportam in terminal, care se afla in apropierea hotarelor CSI si facem transbordarea incarcaturii de pe camion pe vagon, completam documentele de export.
2. ) Cu predarea vagoanelor CSI spre incarcare in tarile Uniunii Europene — in baza contractelor cu caile ferate din Lvov, Republica Moldova si Belarus avem posibilitatea de a pune la dispozitia clientilor vagoane CSI in tarile Europei. In acest caz nu mai este nevoie de transbordarea ulterioara a incarcaturilor din vagonul european in vagonul CSI.
3. ) Сu transbordarea din vagoanele europene in vagoanele CSI in statiile de frontiera.

Mai jos puteti gasi avantajele si dezavantajele diferitor modalitati de transport:

№ Modalitatea de transport Avantaje Dezavantaje
1 Feribot Derince (Turcia) — Ilyichevsk (Ucraina) si Varna (Bulgaria) — Ilyichevsk (Ucraina) — incarcarea se face direct in vagon CSI si exclude necesitatea transbordului si in consecinta se exclud posibile deteriorari ale ambalajului sau incarcaturii
— exista varianta unui pret bun de transport in cazul cand greutatea incarcaturii in vagon depaseste 50 tone
— posibilitatea de a incarca in vagon mai mult de 60 de tone — un pret inalt de transport in cazul daca greutatea incarcaturii este sub 50 tone
— deoarece feriboturile nu circula des, vagoanele pot sta mult timp in port in asteptarea incarcarii pe nava, ceea ce mareste timpul de transport
— exista anumite probleme cu asigurarea la timp a vagoanelor pentru incarcare
— necesitatea depunerii cererii de transport cu 10-15 zile inainte de incarcare
2 Transportarea in vagoane turcesti cu transbordare in vagoanele CSI la statia Ungheni (R. Moldova) — asigurarea rapida a vagoanelor pentru incarcare
— un pret bun de transport in cazul cand greutatea incarcaturii nu depaseste 50 tone
— timp minimal de transportare — necesitatea transbordarii din vagoane turcesti in vagoane CSI este legata de pericolul deteriorarii ambalajului si incarcaturii
— limita maximala de greutate al incarcaturii este de 51.5 tone in vagoane europene
3 Nava + vagon/camion — in cazul unor partide mari este cea mai ieftina modalitate de transport, in special in cazul unor transporturi la distante mari (Kazahstan, Tadjikistan, Uzbekistan, Rusia, Turkmenistan s.a. )
— posibilitatea de a transporta un volum mare de incarcaturi intr-o perioada minima de timp
— posibilitatea de a transporta ieftin incarcaturi agabaritice — necesitatea transbordarii de pe nava in vagoane CSI este legata de pericolul deteriorarii ambalajului si incarcaturii
— aceasta varianta de transport se utilizeaza numai pentru partide mari

4 Camion cu transbordare in vagoane in statiile Poti sau Batumi din Georgia
— pretul optimal de transport pentru exporturi din partea estica al Turciei cu destinatia Turkmenistan, Kazahstan, Kyrgyzstan, Tadjikistan etc.
— timpul minim pentru asigurarea cu camioane spre incarcare la depozitul predatorului
— existenta numarului necesar de vagoane in statiile din Georgia — necesitatea transbordarii din camion in vagoane CSI este legata de pericolul deteriorarii ambalajului si incarcaturii

5 transportarea in containere pe calea maritima cu transbordare a containerului pe platforma feroviara
— posibilitatea transportarii containerul gol/plin pentru incarcare/descarcare direct la depozitul predatorului/ destinatarului
— incarcarea se face direct in container si exclude necesitatea transbordului si in consecinta se exclud posibile deteriorari ale ambalajului sau incarcaturii
— posibilitatea transportarii unor partide mai mici in containere de 20 de picioare — perioada de transportare destul de mare din cauza stationarii containerelor in porturile turcesti in asteptarea incarcarii pe nava

6 transportarea in containere pe calea maritima cu transbordare a incarcaturilor din container in vagoane CSI — posibilitatea transportarii containerului gol pentru incarcare direct la depozitul predatorului
— posibilitatea transportarii unor partide mai mici in containere de 20 de picioare
— spre deosebire de punctul 5 se exclude necesitatea procurarii containerului (deoarece transportarea se face in containerul liniei maritime)

— perioada de transportare destul de mare din cauza stationarii containerelor in porturile turcesti in asteptarea incarcarii pe nava
— necesitatea transbordarii din container in vagon CSI este legata de pericolul deteriorarii ambalajului si incarcaturii

Был online: Давно
Simplextrans SRL
Рейтинг не сформирован
14 лет на Prom.md
Отзывы о продавце
Об этом продавце пока что нет отзывов.
Похожее у продавца
Покупают вместе у этого продавца

Transporturi feroviare si maritime din Turcia si Uniunea Europeana in tarile CSI.

В наличии
Цену уточняйте